Upperscore zag het levenslicht in 2017. Ik zag dat heel wat bedrijven wel online iets willen doen maar niet weten hoe. En tegelijkertijd zag ik heel wat marketing agencies wel hoge facturen sturen terwijl ze niet echt omkeken naar de noden van hun klanten. Dat wilde ik helemaal anders doen. Na veel gesprekken met klanten, potentiële klanten, ondernemers en vrienden ontstond dus Upperscore.

Is er veel veranderd in 2 jaar? Ja en nee. De vragen van klanten op zich zijn niet zo gek veel veranderd. Wel evolueert de technologie natuurlijk razendsnel en moet je mee zijn met trends. Jij hoeft als klant niet wakker te liggen van de technologie. En de trends volg ik met mijn partners op de voet. Het is mijn passie en jij wil een partner die alles zelf kent zodat jij dat niet hoeft te doen.

Is jouw organisatie een startup of al een flinke KMO? En heb je nood aan marketing expertise en/of een gebrek aan tijd om zelf marketing te doen voor je organisatie? Dan moeten we zeker eens praten. Gebruik het contactformulier of het telefoonnummer onderaan deze pagina, wij maken graag even tijd voor je.

Tom Staelens

Een grondige analyse

Om met onze klanten mee te kunnen denken, maken we graag eerst grondig kennis. We weten graag welk vlees we in de kuip hebben. Jouw doelstellingen worden de onze. In de beginfase doen we dan ook een analyse van je organisatie, je doelstellingen en de markt. Alleen zo kunnen we de juiste volgende stappen bepalen.

Een plan

Na het nodige analysewerk, creëren we samen een plan op maat van je organisatie. Samen, dat vraagt de nodige betrokkenheid van beide kanten. Op die manier kunnen we de kwaliteit leveren waar we zelf naar streven. Wij willen het beste voor onze klanten, anders beginnen we er liever niet aan.

Creatieve oplossingen

Een plan maken is één ding. Er moet ook nog daadwerkelijk iets op je site komen of op je social media gepost worden. Upperscore streeft naar creativiteit, maar vooral naar een oplossing. Het moet werken voor jou. En belangrijk: hierna keren we terug naar stap één om te kijken wat wel of niet gewerkt heeft.