Fastforward naar 24 september 2021. Mijn eerste week bij Upperscore zit er al op. Na een warm onthaal op mijn eerste dag, met veel informatie en nieuwe indrukken, kwam ik al met de eerste klanten in contact: Wooncoop en Solventure.
Wooncoop is een wooncoöperatie. Hun missie is om wonen eerlijker en makkelijker te maken door samen eigenaar te worden van een woning. Met Upperscore ondersteunen we deze missie graag door onze Hubspot en marketing automation kennis met hen te delen. Ik volgde de eerste van twee trainingsessies mee waarin mijn collega Tom het Wooncoop team wegwijs maakte in Hubspot.
Bij Solventure werkte ik mee aan de maandelijkse nieuwsbrief en kreeg ik de kans om mee mijn stempel te drukken op de social media strategie de komende maanden. Solventure is een bedrijf dat gespecialiseerd is in sales en operations planning. Ze bieden zowel workshops en strategisch advies aan als een tooling systeem dat ondersteuning biedt aan het sales en operations planning proces. Dit ruime aanbod aan diensten is uiteraard een mooie uitdaging voor een marketeer op vlak van doelgroep segmentatie.
Daarnaast nam ik ook onze eigen marketingactiviteiten onder de loep en verdiepte ik me in onze verschillende social media kanalen, workflows en content. Onze contentkalender is goed gevuld voor de komende weken, dus jullie kunnen zeker enkele interessante tips & tricks over content marketing verwachten!