Email marketing: de keiharde cijfers [Infographic]

Wie onze blog regelmatig leest, weet dat we email marketing nog steeds belangrijk vinden. En wij zijn niet de enigen die dat doen. Een korte zoektocht online levert al snel heel wat interessante statistieken op die onze stelling onderbouwen. We hebben hieronder de meest relevante voor jou verzameld in onze allereerste infographic.

We hebben vooral die statistieken er uit gehaald waarvan we denken dat jij er meteen mee aan de slag kan. Je vindt hieronder cijfers over:

  • email gebruik
  • email op mobiele devices
  • return over investment van je email campagnes
  • Segmentatie van je emails
  • Email marketing content

Email marketing cijfers [infographic]

 

Zo, we hopen van harte dat je iets hebt aan deze infographic. De cijfers haalden we bij Hubspot en Campaign Monitor. Zoals zo vaak komt het ook bij email marketing neer op DOEN. Als we je daar mee kunnen helpen, horen we het graag. Heb je feedback over onze infographic? Laat het ons dan gerust weten.

Andere blogposts over email marketing

Waarom ik doe wat ik doe

Waarom ik doe wat ik doe

De zomer is weer in het land. En dan ligt het altijd toch wat stil. Heel wat mensen zijn...

5 email marketing trends voor 2019

5 e-mail marketing trends voor 2019

Wie af en toe onze blog bezoekt, weet dat e-mail marketing één van onze stokpaardjes is. Ondanks de GDPR...

10 stappen naar email marketing

In 10 stappen naar efficiënte email marketing

Moet je vandaag nog email marketing inzetten of niet? Het blijft één van de meest gestelde vragen als het...

Hoe creëer je een goeie call to action

Hoe creëer je een goeie call-to-action?

"Koop nu". "Schrijf je hier in". "Download hier onze white paper". Je kent ze wel, die korte zinnetjes die...

10 tips voor een hoger doorklikpercentage

E-mail marketing: 10 tips voor een hoger doorklikpercentage

Dagelijks horen en lezen we het ongeloof in reacties van mensen die email marketing campagnes sturen. "Klikken er maar...

Email marketing: doen of niet?

Email marketing: doen of niet?

"Heeft email marketing nog zin?" "Wie leest er nog emails?" "Is email marketing geen tijdverspilling?" Deze vragen horen we...